Kapitola první

07.03.2014

VAMPÝRSKÁ AKADEMIE - JINAK

Láska s kapkou krve

Kate

"Nevím, mám z toho smíšené pocity, vždyť jsme se seznámili teprve nedávno, ale já ho miluju a on miluje mně... Jé podívej se támhle jde..." svěřuji se své opičce jménem Sisi.

Rozeběhnu se mu naproti, obejmu ho okolo krku a pošeptám mu do ucha: "Chyběl si mi!"

"Ty mě taky," odpoví mi a usměje se na mě svým dokonalým úsměvem, pod kterým by se každé holce podlamovaly nohy. Podívám se mu zpříma do očí, ale pak mi oči sjedou k jeho rtům. Vypadají tak sladce a hebce...

V tu chvíli se ke mně skloní a políbí mě. Oplácím mu polibek, ale přeruší nás moje mamka: "Ehm, ehm... Neruším? Kate musíš se jít připravit! Obřad začne za dvě hodiny!"

"Od té doby, co sis našla toho namakanýho sportovce, zanedbáváš Sisi! Vzpomínám si, jak jsem ji našla, chuděra měla pod kamenem skřípnutou packu. A pak jak jsem ji donesla domů... Nebo jak převrhla tu vázu po prababičce, jojo byl to legrační pohled na opici s hlavou ve váze..." vzpomínala s úsměvem na rtech mamka.

Dala jsem svýmu "namakanýmu sportovci" ruce kolem krku a znovu se podivila jak je veliký. No jo, mamka měla pravdu, on je vážně namakanej. Má široká ramena, svalnatá záda a vypracované břicho.

Mám ráda, když se o nej mohu opřít, cítím se pak v bezpečí, na všechno zapomínám, na ničem jiném nezáleží...Ale teď ne, musím se jít připravit, a tak odcházím za mamkou domů.

"To zvládneš zlato. Myslím ten obřad." Řekne pouze, otočí se na mě s povzbuzujícím úsměvem.

© 2016 Fantazie je důležitější než vědění. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky