Kapitola čtvrtá

21.09.2014

Sabrina - 2. den

S Emou jsem strávila příjemné dopoledne.
Oba koně byli nějací moc rozdovádění. Rozhodli jsme se je trochu zklidnit. Zastavili jsme. Orion začal hned žrát trávu. Plácla jsem ho po zadku a křikla na něj: "Orione, nech toho!" Ema se mi jenom smála a já na ní prskala, že to není vtipné.

"Asi má hlad, no! Hele, to je jedno. Vidíš támhle ten strom?" Kývla jsem. "Tak kolem toho stromu. Pak támhle kolem toho," ukazovala a já jí kývala na souhlas. "A konec bude támhle mezi těmi třemi stromy. Vypadají, jako startovní boxy." Dokončila. Vytáhla jsem z kapsy jedno jablko. Hned ho snědl, div mi nesežral ruce. Svoje nozdry mi strkal do kapsy a hledal další jablko. Moc dobře věděl, že když rychle a správně pojede, tak si vyslouží nejen jablko. Nasedla jsem na něj, poplácala jsem ho po krku.

"Tři dva jedna teď!" zavelela jsem. V tu chvíli jsem nakopla Oriona do slabin a vyrazila jsem rychlým cvalem. Ema s Beruškou vyrazily hned tryskem a Orion se za nimi hnal. Vynaložila jsem hodně síly, abych ho korigovala. Nakonec pochopil, že neběžíme dohromady. Blížila jsem se k prvnímu stromu. Beruška s Emou už sice byly skoro u druhého stromu, za to se mi ale zdálo, že Beruška zpomaluje. Toho jsem hned využila a pobídla jsem Oriona do trysku. Zanedlouho jsme je v klidu předjeli a stihli jsme se v cíli i otočit, než přijely.

"Beruška je sice rychlá, ale ne tak vytrvalá, přece jen má nejlepší léta za sebou." Vytáhla jsem poslední dvě jablka a jedno hodila po Emě.

"Děkuju!" pronesla do ticha. Ale pak vykřikla tak hlasitě, že se i Orion polekal, cukl sebou a sklopil uši: "Beruno, nežer mi ruku! Hele nesměj se mi, spíš mi pověz, co ten náš králíček s tou jeho hříšnou prdelkou?"

"Neboj holka, budeš mít tu čest s ním poobědvat, tedy pokud bude dostatečně střízlivý a uráčí se přijít," smáli jsme se.

"Líbí se ti?" vyzvídala Ema.

"Je pěknej," uznala jsem.

"Já to nemyslela takhle!"

"Cože? Ne! Já bych s ním v životě nic neměla! Je to rozmazlený  a domýšlivý hlupák... Mimo to jsem neurozená, tak je to jedno ne?" Ačkoliv jsem to nechápala, měla jsem pocit, že lžu, asi hlad...

Zakoulela na mě očima: "Holka holka ty s tímhle přístupem budeš do smrti sama!" prohlásila a kopla Berušku do slabin.






Kliknutím na odkaz (výše) => další kapitola

© 2016 Fantazie je důležitější než vědění. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky