Kapitola třetí

14.09.2014

Lucas - 2. den

Já vím, že je ta kapitola moc krátká, ale všechno má svůj čas

Probudil jsem se v posteli v pokoji pro hosty v jejím sídle s šílenou bolestí hlavy. A to jsem plánoval jednoho panáka! První den u ní a já se hned zliju. Bože, ta hlava. Hodil jsem do sebe prášky na bolest, které už naštěstí někdo i se sklenicí vody připravil na stůl. Na stole ležel i dopis. Posadil jsem se na posteli. Hlavu jsem měl jako střep. Potichu jsem zaskučel. Musel jsem několikrát zamrkat a protřít oči, než jsem byl schopen těch pár řádků přečíst.
"Králi Lucasi,
Na stole máte něco na bolest. Oběd bude až v jednu, tak se nebojte a spěte, budík je nastaven na půl jednou. A už dorazily vaše kufry neočekávaně dokonce i s hraběnkou Konstanc. Pěkně se prospěte a oblečení na oběd bude na židli.
S péčí S."
"To je fajn že se o mě tak staráte!" pronesl jsem nahlas. Ale kdo psal ten dopis? S jako Sabrina, nebo S jako Silvie - její matka? Co když jsem se před ní svou opilostí shodil? Co mi záleží na nějaké malé holce?! A proč jsem z ní tak mimo? To si snad dělají srandu s tou Konstanc, já tu ženskou nesnáším! Jak se dozvěděla, že jsem tady? Proč vůbec přijela?" měl jsem snad tisíc otázek a žádnou odpověď. Spánek naštěstí přišel dříve, než šílenství z toho, že nic nevím. 

Kliknutím na odkaz (výše) => další kapitola

© 2016 Fantazie je důležitější než vědění. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky